Så du din säd gamle man

Jaha ja då va det slut på ännu en vecka och vad har denna vecka tillfört livet för en thompo??? Jaa han har kännt på en gura, jagat en boll, snackat skit me strandraggarn, druckit öl med the magican, lirat sega me peppe och halsat valar på cypern. Allt utom det sista är sant. Har även skaffat mig en ny mobil! Coolt va! Min klassiska samsung har efter 5 år fått ge upp tronen för en rätt härlig ericsson. Jag tackar samsungen för en lång och trogen tjänst och låter honom agera slapp pensionerad backup.

Idioterna på Tele2 vägrar ju dock ge mig mitt nummer men orkar inte tjafsa med dom mer. Så nu e det nytt nummer som gäller. Så du vet.

Mötte strandraggarn i ett par rejäla stövlar i skogen. Först blev jag rädd som fan när jag trodde det va en arg bonde som lackat då jag av misstag sågat ner 5 träd. Jag försökte springa iväg men kom inte långt innan ett par grova labbar smällde till mig på kinden. Då visste jag direkt att det inte kunde vara någon annan än strandraggarn. Och det va det!

Jag fråga va fan hon gjorde där men hon ville inte sägat nåt om det innan hon utbrast att hon ska börja använda skunk igen. Fint sa vi nästan i kör. Sen lovade hon att baka nåt gott till mig.... Nog om det.

Helgens mest oväntade va nog ändå att se The Magican sitta inne på BK med en röd Canadian i högsta hugg. Han verkade va i hyfsad form och spelade fult som vanligt. Efter att han hakat servitrisen och benny 2 gånger så va det nära att han åkte ut. Han lyckades förklara bort det genom att skylla på Winterdäck som satt några meter bort. Dom gick på det.

Idag fyller ju även den gamle Bitchslap 25. Fränt. Det betyder alltså att han nu e äldre än gatan! Det firades med tacopaj och jam. Nu ska jag snart snacka me kudden. Haj haj.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback