Nämen se på den!

Det va en gång en Thom som som satt på en stol i ett rum och tänkte att en blogg skulle ju va coolt som fan att ha! Så han sökte på sig själv och upptäckte att han redan hade en blogg!! Så jävla fränt! Fan så dum i huvet jag känner mig haha. Man blir gärna det när man flänger omkring me luriga typer hela tiden. SÅ jag skyller helt enkelt min stördhet på mina vänner.....

Förra fredan va det debut i rockkarusellen för gamle Leetch. Stod i en liten hall i Söderköping och lira. Stärkarn på max och nej det är ingen överdrift. En stark lampa riktad rakt i pallet och en härlig stolpe framför micken som iofs inte skymde mycket mer än synen av väggen några meter bakom. Ja Sörpings lokal va inte optimal för ett par kalla rockgrabbar som oss men va fan vi rocka på rätt bra ändå. Alla skar en liten bit av den klassiska misstagskakan men det e ju det som e det magiska me att lira live. 2 små tomtar dök upp och supporta oss och det va ju såklart härligt! Nästa batalj e i lambohov den 8feb.

I lördags satte jag mig på ett tåg mot Göte som bor i borgen västerut. På centralstationen mötte Santi den rättfärdige upp med klassiskt smile. Frillan va också klassisk. Ett par minuter senare dök också killen med puck upp från ingenstans och byggde på stämningen. Stämningen fick sig dock en rejält törn rätt snart nät ett oväntat relationsproblem dök upp. Ja du gissade rätt. En tjej va såklart inblandad och urballad. ja, som vanligt, ja. Lite snack och några glas me knark senare så va vi dock i form igen. I för bra form tydligen då några av oss inte blev insläppta på dom stekiga clubbarna vi va sugna på. Tur att en grym burgare räddade kvällen me bravur!

Ska det bli en slapp på kväll på Platå ikväll eller va händer Peppe??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback