Klassisk rysk stämning

Igår va det dags för mig och Van Dijken att känna på den efterlängtade ryska stämningen. Min käre ryska vän Sergei (såklart) har försökt bjuda in oss ett antal gånger men nån fot har alltid stått i vägen för det tidigare.

Självklart ägde partajet rum i samma kvarter som Christiania och då förstår du ju själv lite vilka element som spelar in i stämningen. Det första vi fick när vi kom va en slapp vodka drink (såklart) och vi hälsades varmt välkomna av Ivan (såklart) och Alina i rävpäls (såklart).

Tung jävla klassicitet. Hur pass tung och tät den va kan jag inte säga exakt eftersom det inte har enats om en officiell skala av klassiciteten ännu. Får återkomma till det runt jul skulle jag tippa på.

Dessutom så fanns det ett klassiskt pingisbord där!! underbart! Sergei kata upp sig och sprang och hämtade sitt personliga mästerracket för att spöa upp mig. Det kombinerat med att han gled i en grön härlig träningsdress och boots gjorde att han nästan verkar bra. 3 min senare och 11-3 till mig visade att så inte va fallet.

ajja sen drog vi till den nästan alltid lika kassa clubben emma.

Ska ladda upp nån fin bild sen också när jkag orkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback