Kalla mig Eskil!

Mm lätt asså! Nu mer går jag under namnet Eskil Frodesås. I några veckor iaf. Varför säger jag sen. Eller nu. ok. Jag är alltså norrman för tillfället och det e ju lite småkul i sommartider som dessa. Befinner mig allstå i Oslo och här ska jag mysa runt i typ 6 veckor. Om dagarna ska jag bedriva min tid på Schenker och leka lagerman.

För dig som är påläst så inser du att det e samma ställe som Flink jobbar på. Än så länge har jag inte sett till Flinken in action där eftersom han slutar när jag vaknar och börjar när jag slutar. Det cirkulerar dock vissa myter som säger att Flinken tar kurvorna på lagret så fort med sin truck att frillan ibland hänger kvar i luften som en magisk ande. Så om man känner att det kittlar till i nacken så e det Flinkens frilla som luras lite, sägs det. Vet ifan om det stämmer eller om det e nån skum placebo effekt som jag känner av.....

Mae nu ska jag bege mig ut och spana efter ett schysst gym i kvarteret.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback