Vilka tider! Vilka minnen!

Hahahaa blev influerad av gamla maria att besöka skunk idag och det e ju så jävla coolt asså! Hela stället har liksom bara frusit och ser exakt lika dant ut som på den gamla goda tiden.

Härlig inledningsfras från min sida:

Das ist meine great skunksida. Und das person som skrivit dessa rader ist Thom Ståhl å är 16 år gammal. Ich bor i underbara Linghem utanför Linköping. Om ni undrar något mer så kan ni lira över ett mess till mig!

Schysst tysk stämning där!

Sen fanns det roliga konversationer om vem som strulat me vem o annat skoj. Fulast e nog de störda grupperna som bringar klassiska minnen.

Va sägs som:
Jag såg rödtuppen!
Flink har ett träd
The Steel religion
VI som diggar Flink
Linghems skvaller
VI Som diggar Thom
Flink 182
LSK P-16
Asets Fans
Korvas
Gistad offerhåla
Stöd Scan, ät vegan!

Hahahahahahahahahadhasdhahahahahahaha

Har för mig det ska finnas ett till gäng grupper om Flink som typ, Finkstones, Flinkenstein, Flinkbuss 82 eller va fan det va....

Ska forska mer o se vad man kan gräva fram för klassiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback