Sista helgen i Köbenhavn

Mm så va sista helgen i detta danska kapitel avslutad. Vad hände? Vem åt vem? Vart stod dom? Och framför allt, vart har Alina köpt sin rävpäls?!

Svaret på sista frågan ska enligt mig själv finnas nån stanns i min hjärna men det verkar va åtkomst nekad när jag ska in där. Vet iaf att jag frågade henne och den inte va så dyr som jag trodde... hmm. Ska bege mig ut i skogen och kanske finna mig en egen magisk räv som jag kan glida me.

I fredags steg jag upp i ottan för att skriva en äcklig tenta. Gick väll ok hoppas jag. Så nu är det bara en rackare kvar. Gött. Project Management. Ännu en kurs där några forskarstollar gått lös helt i onödan för att göra allt mer avancerat än vad det är. Efter fredagstentan slingra jag mig hem och kände på ett gäng avsnitt 24 innan Sergei ringde och hotade mig med farlig fest. Van Dijken töntade upp sig rejält och stannade hemma så jag fick försvara den svenska fanan själv mot ett saftigt gäng ryssar.

Som förra gången va det drinkar blandat med härligt pingisspel som gällde. De ryska lirarna tycker att jag e hur grym på pingis som helst av någon rolig anledning. haha fult som fan. Jävla tur att det aldrig dykt upp nån som kan spela på riktigt.....

Javisst. I lördags drog jag och Van Dijk, eller Van Cow som han sen fick heta, på Beautiful People fest på Luux. Förväntningarna va höga som fan. Lite för höga visade det sig men ändå bra för att va Köpenhamn. Så det va coolt. Natten avslutades som vanligt med käk på SevenEleven och vrål på skåningen i kassan. Också som vanligt.

Blev även erbjuden Cocain på hemvägen. Fult. Undrar va det va som gjorde att vi såg ut som potentiella köpare.....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback