Segon och Smygrockarns kontaktannons

Seeeg jävla söndag. Inte ett piss o göra. Man kan ju plugga iofs men det e så brutalt tråkigt. Men om dagen fortsätter såhär kanske plugg verkar kul som fan till slut.....

Slö utekväll igår...

Så istället får jag vända mig till arkivet av störda texter från förr. Ännu en gång e det Smygrockarn som står i centrum. Häromdagen handlade det om hans kepa Gamla-nya, idag är det hans härliga kontaktannons som vi får njuta av!


Hej!
 
jag heter Smygis och bor i Linghem. På tisdagar gillar
jag att hoppa hage, cykla, klättra stege, hångla upp lite teens och
lätta ankar me Läder.

Pappa tycker jag är en jättetrevlig karl som vet när jag är sugen på godis.
Då brukar han glida ner till affan och köpa bilar till mej. En annan bil jag
tycker om är min Corolla som min idol Thom suttit i.

För övrigt så är jag inte så dum och slynig som de flesta tror utan en helt
vanlig och mysig grabb som älskar det fina med livet. Ett litet motto
som jag har är att inte sitta för länge och titta på stolen för då får jag ont i mina skinkor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback