Klassisk mark

Yes nu e man tillbaka i gamla linkan igen. Gött. Vart massa jox att stå i de senaste dagarna så har inte hunnit med något berättande här. Förlåt Santi. Skickar julbocken med en gåva. Över Ryssland.

Mmm i torsdags gled fadern ner till Köpet. Hans uppgift var att frakta mig och mina prylar och även måla mitt rum. Mitt rum som iofs glänste iom jag inte rört varken väggar eller tak. Hyresvärden vägrade ge sig och krävde målning ändå. Så fadern fick förvandla sig till målaren medans jag pallra mig iväg för att skriva tenta. Tungt eftersom jag såklart hade sällskap av familjen Febersson. Skrev ihop lite tjafs och begav mig hem till lyan där målaren fixat biffen. Fint. Så begav mot sverige i en jävla fart. Och fy faaaan va skönt att komma till sverige. Svenska, vilket underbart språk! Så vackert! Och så förstår man vad som sägs!

Lördag kväll va det slapp comeback hos peppe. Våra vänner från Åbro va där och höjde stämningen. Vi hann även med en härlig bowling innan det blev Platå. Hände väll inte allt för mycket nytt där men det va skönt och känna på klassiska marker och slappa kändisar. Surt bara att Peppe fick revanch på bowlingen. Jäkla schwein.

Annars har det blivit en del jam inför giget på lördag. Beställde även en underbar gura idag! Yeah!


Nae fan orkar inte skriva mer tjaffs nu. Hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback