Kägglor i mina snören

Faaaaaaaaaaaan så jääääääävla tråkigt!

2 av 4 tentor avklarade. dom 2 pissiga o mest flummiga kvar. Fan. Orkar inte me nån mer jävla stolle till forskare som kastat bort sitt jävla liv på att göra totalt värdelösa teorier om sunt jävla förnuft. Som jag sen ska kasta bort mitt liv på att lära mig. fy fan vilket jävla slöseri. FAn kunde inte idioterna forskat på nåt väsentligt som räddar liv!?!?!?!!?  O va fan måste vi lära vad ett mongo sa för 40 år sen som fan inte ens fungerar i verkligheten i dag?!?!?!?!?!?!?!!? GAAAAH!!!


Pickan lockar mig hela tiden. Nu ligger han under kudden och fnittrar som ett gosigt barn. Jag ska stå emot. Om det e nån pickan ska träffa så e det snubbarna som skrev Strategic Human Resources Management.....

Nu ska jag fan dra ut o löpa för att rensa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback