Tisdag som fisken

jaha ja.. så sitter man här igen och ugglar. Oskovic sitter och drar dåliga Linköping vs Norrköping skämt på msn och garvar åt sig själv. Kul som curling. Skriver störda saker till folk på Lunarstorm.... då vet man att man inte har mycket att göra........

Va på intervju på Manpower imorse... får se hur det gick om ett par dagar.

Ska fråga Osken hur det går me Amelle här nu o se vad han säger! Han nekar til alla anklagelser... tråkigt.

O Santana ligger väll o slipar på sin äckliga sten och drömmer om nån härlig flush han sätter på rivern.

Bitchen säljer inga bilar så han säljer sig själv istället säger Tompa. Jaja, huvudsaken vi får in deg säger Kjella.

Finns det nåt bättre att slapplyssna på än Norah Jones? Celine Dion säger Oskolangelo. Men då somnar man bara....

Ska man ta tag i sig själv och skaffa sig ett gymkort kanske?

Många frågor och många tråkiga svar.

Dagens ordspråk: Man ska aldrig ropa hej, sa katten som bar på stenen.


Kommentarer
Postat av: rakso

om jag hade vart thom så hade jag anlitat en skribent utan tvekan.... denna läsningen är mer sorglig än upphetsande

2006-01-10 @ 12:00:01
Postat av: Henke

Håller med *drar ner gylfen å pinkar på Thom*

2006-01-11 @ 10:18:05
Postat av: Henke

btw.... Tisdag som Fisken?

2006-01-11 @ 10:18:52
Postat av: Santana

höhö...jag går o lägger mig!

2006-01-11 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback