Nog!

Nae nu får det vara nog med det här festandet som inte ger ett jävla skit! Blir ju bara så trött på skiten som e lika dant varje gång. Horeri!

Sammanfattning:

En något överförfriskad dam försökt våldta mig mitt i vardagsrummet på förfesten. Publiken som roat tittade på uppskattade spektaklet men jag höll inte me dom helt.....  

Räven beställde en taxi som vi ignorera tills chaffisen ringde hans mobil när vi precis gått förbi den...... Ljög någon valls om att vi skulle köpa cigg och inte trodde det var vår taxi. Chaffisen trodde oss inte.

En av Moore modellerna började dansa me mig och helt plötsligt var jag alla grabbars idol på stället. 5 snubbar kom fram o gav mig ett par härliga high fives o sa att jag va The Man. 2 minuter senare stack hon och min hjältestatus försvann....

Natten avslutades hemma hos Santi som bjöd på wook. Empy ringde o sa att hon va tvungen att spy.

Kan det bli så mycket bättre än så här?

Kommentarer
Postat av: santana

Mästerlig wok, sannerligen mästerlig!

2006-01-15 @ 22:48:09
Postat av: Henke

Jadu thom, varför blir jag inte förvånad? :P Men nästa helg! Då jääävlar! Då e bitchen back in town igen, mer stadgad i kassan än på flera veckor!

2006-01-16 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback