The Aftermath

Mmm... har varit dåligt me uppdateringar här den senaste veckan så jag får väll ta tag i mig själv. Så vad ska man säga om den senaste veckan då? Har ju ändå hänt en del men jag känner mig ganska fåordig trots allt. Vi bryter ner det hela lite så kanske det blir lättare.

Dan före dan före dopparedagen spenderades hemma hos Bitchen där han försökte slå alla sina förra vindrickarrekord o frågan e om han inte lyckades? Efter 20 minuters hård brottningsmatch med Smygrockarn kände alla att det var dags att lämna stället för att bege oss ut i vintermörkret. Där mötte han en kille som hade försökt sig på samma rekord under kvällen och dom fann genast varann. De två skuttade fram genom Linköpings gator och torg med solsken i blicken. Tyvärr fick förrhållandet ett abrupt slut och vi gled in på BK, men Bitchen såg glad ut ändå. Där inne stannade vi inte länge utan bildade ett heavy metall band och stack till Platå istället. På något magiskt sätt kommer jag inte ihåg så mycket mer av kvällen men en hyfsat positiv känsla fanns kvar morgonen efter. Varför har jag med funderat på....

Julafton inleddes med att jag somna vid 7 på morgonen och gick upp 10. Skönt. Så lite halft borta så avverkades dagen på traditionsenligt sätt. Maten åts och klapparna öppnades och tillslut så slets dörren upp och bitchen myste in. Även det traditionsenligt nu för tiden. Kände lite på guran och sen gled hem till honom och kände på 4500 times video.

Sen har man upplevt ännu en härvig juldag i icke nyktert tillstånd också. Slappade hemma hos Räven där Smygrockarn sjöng så falskt att halva byggnaden till slut insåg att flytta utomlands är en helt lysande ide. Efter det var det dags för vårt heavy metal band att dra vidare på nya äventyr. Den här gången på stora hotellets bröllopssvit. Det va en klassisk stämning där som The Guy uttryckte det hela. Natten spenderades sen på Platå i glada vänners sällskap.

Nae fan nu orkar jag inte skriva mer. Bilder och andra fina berättelser om ovan nämnda evenemang finns på askling.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Henke

Vem e bitchen? xD

2005-12-27 @ 14:25:16
Postat av: Smygis

Vaddå falskt? Vann ju över johan den matchen haha o grannarna kom ju in o ville hångla lite skapligt me denna unga talang!

2005-12-27 @ 15:48:50
Postat av: Murkelpungen

Dina bloggar blir bara tråkigare o tråkigare!

2005-12-31 @ 00:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback