Slapp

Idag har slappheten varit total och jag har verkligen inte lust med nat kanns det som. Oskovic ligger  och slipar pa en liten sten och ur radion kommer det harliga jazztoner. E som dodsdomt att ta en nap!
Men tar jag en nap nu sa kommer jag va tvungen att va vaken langre sen... hmm... ska man ta o plugga lite da kanske. naaaaj jag e inte sugen.... fasen assa.... skulle haft en trevligt flicka som kunde komma o brottas lite! Det kan va en magisk losning!


I detta tillfalle om en vecka sitter jag pa ett harligt plan mot gamla sverige! skont! Nae nu ska jag stirra in i vaggen en stund istallet...


Kommentarer
Postat av: urban

ful jävla bild, ta bort den!

2005-12-10 @ 03:05:41
Postat av: Henke

Nästa helg släller det utav bara helvete thompano!

2005-12-10 @ 03:06:05
Postat av: henke

fan, -smäller- skulle jag ju skriva, fan fan

2005-12-10 @ 03:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback