Back in Sweden!

Ja här sitter man nu igen på en gammal klassisk säng i ett gammalt klassisk Linghem efter den kanske hårdaste hemfärden i mannaminne. Efter ha släpat på 34 gitarrer och väskor plus en magisk sombrero så stod man åter på Linköping station när bitchen gled i sin rostiga toyota. (Köp Toyoba)


hatt

Att jag har en glad min här beror enbart på att det här kortet togs på Hicksville tågstation och jag bara släpat väskorna en trappa....

Comebacken på Bäckliden inleddes med en härlig tacopaj som moder lagat till. UNDERBART! Efter en stenhård men snabb drabbning mellan pajen och mig så va en nap given. Bitchen tog soffan o jag kastade mig i min efterlängtade säng. Efter att har varit vaken ett dygn i sträck så slipades den gigantiska bautastenen ner utan problem. Sen va det vinmys me gitarrlir innan Bk fick känna påt.

Kvällen avslutades med en härlig kebabtallrick på rendez vous i glada Santis sällskap.

Nu en söndagsnatt som denna har jag förvandlat mig själv till kalsongmannen i sann tidsomställningsanda.

Sov så gott folk! Amen!

Kommentarer
Postat av: Henke

köp plexus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback